Teetimme asiakastyytyväisyys kyselyn asiakkaillemme ja olemme erittäin tyytyväisiä tuloksiin, meidän tavoitteena on palvella asiakkaita mahdollisimman hyvin sekä pitää sovitusta kiinni. Alla asiakkaiden antamia palautteita:
Vaikka tulokset ovat hyviä, niin parannettavaakin löytyy ja pyrimme parantamaan toimintaamme niin, että asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemukset ovat vieläkin parempia jatkossa. Rima on asetettu korkealle ja ylpeänä, nöyränä sekä kiitollisena jatkamme ja kehitämme toimintaamme edelleen.
Toteuttamalla tutkimuksen ulkopuolisen tahon toimesta halusimme varmistaa, että saamme mahdollisimman rehellisen ja rakentavan palautteen asiakkailtamme.
Netpromoottoripisteemme (NPS) oli 71. Trevaco käytti asiakaskokemuksen mittaamiseen NPS-mittaria (Net Promoter Score). Mittari kertoo, kuinka suuri osa asiakkaista suosittelisi Trevacon palveluja ystävilleen tai työkaverilleen. NPS lukema voi olla mitä tahansa lukujen -100 ja +100 väliltä. Mitä korkeampi lukema on, sitä useampi asiakas kertoo suosittelevansa Trevacon palveluita. Yli 50 NPS lukemaa voidaan pitää erittäin hyvänä tuloksena.